Väčšina ľudí dnes pravidelne komunikuje cez Facebook, prípadne cez iné internetové sociálne siete. A je v podstate jedno, na ktorom konci republiky, Európy či sveta sa príjemca správy nachádza. Správa, či tkzv. „message“ príde okamžite, behom sekundy. To jest, stokrát rýchlejšie, ako keby sme sa rozhodli danej osobe napísať list a tento následne poslať poštou tak, ako sa to robilo kedysi.
Stále však existujú príležitosti, kedy sa oplatí vsadiť na list. Ak ide napríklad o nejakú pozvánku či dôležité oznámenie.
Pozrime sa však na vec z trochu iného uhľa, spomeňme trochu inú tému, pretože ako vidíte, zásielky poštoví kuriéri rozvážajú stále, takmer nonstop. Dnes teda cez poštu posielame hlavne zásielky, nejaké veci, najčastejšie tovar. Najčastejšími odosielateľmi sú teda vlastníci internetových obchodov (e shopov). A tovar skrátka cez Facebook nepošlete.
A ani darček. V oboch prípadoch prichádzajú na rad práve poštári či kuriérske služby, ktoré ale váš balík prijmú až vtedy, ak je riadne zabalený. Teda aspoň zabelený a to, do akej miery je zabalený kvalitne, už by malo záležať na každom z nás a na tom, či chceme, aby sa zásielka k príjemcovi dostala v dokonalom, nepoškodenom stave a príjemne ho potešila. Práve z toho dôvodu sú populárne plastové obálky.
Dôvodom súčasnej obľúbenosti a ich častého využívania je ich odolnosť, ale potom aj praktické vlastnosti. Ľahké balenie, ešte ľahšie otváranie a pritom spoľahlivá ochrana doručovaného tovaru pred poškodením.
Navyše sú nepriehľadné a poskytujú tak aj potrebné súkromie. Nikto, ani samotný kuriér predsa nemusí vidieť, čo je vo vnútri zabelené a obzvlášť, ak ide o nejakú háklivú zásielku. V prípade plastového materiálu ďalej vravíme tiež o jeho schopnosti odolávať vlhkosti a mokru všeobecne, balík sa teda nepoškodí ani v prípade, ak by ho pri preprave prekvapil silný lejak. Svojmu príjemcovi sa dostane do rúk v sto percentom stave a navyše ide o obálky s praktickými rozmermi.